לעצב בעצמך ולראות תוצאות
מילוי הפרטים כאן למטה ולחיצה על הכפתור יעבירו אותך לדף סליקה
זהו אינו קורס טכני לתפעול של תוכנה גרפית כזו או אחרת!
זוהי ערכה לדיוק ושיפור העיצובים שלכם שתלווה אתכם בכל עיצוב אותו תעשו!
אני כל-כך שמחה לראות אותך פה כי אני מבינה שהכוח והחשיבות של העיצוב הגרפי בעסק – ברורים לך.
ברור לך שיש לו חלק ניכר בהשפעה על האופן בו הלקוח הפוטנציאלי תופש אותך וכתוצאה מכך גם על הדרך הבטוחה לרכישה ממך.
כעסק קטן בעצמי, אני מבינה את הצורך לחסוך בהוצאות ולעשות לבד, כל מה שאפשר – גם אם זה כרוך בשעות עבודה רבות,
על כן אני מבינה את הצורך לעצב בעצמך את החומרים הגרפיים שלך בטח בעידן בו יש תוכנות גרפיות חינמית וזמינות והיצע גדול של קורסים לעיצוב עצמי.
לראות תוצאות מכל דבר שעושים
אבל, כעסק קטן בעצמי, אני גם מבינה שאני חייבת לראות תוצאות מכל החלטה ופעולה שאני עושה. ואני מאמינה שגם אצלך זה ככה!
התוצאות לעיצובים שלך יגיעו רק אחרי שיקרו מספר שלבים, רגע לפני פתיחת התוכנה הגרפית ותחילת העבודה עליה.
כמו:
♥ התמקדות במטרה של העיצוב ובקהל היעד שלו - כדי להבין לאילו תוצאות לצפות וממי
♥ הגדרת שפה גרפית בסיסית ועקבית שתבוא לידי ביטוי בכל אחד מהעיצובים המעוצבים על ידך - כדי לתת לך תדמית מקצועית ולהגדיל את סיכויי הרכישה
♥ ניצול המקסימום מהלוגו, התמונות ופורמט העיצוב באופן שיעלה את העיצוב שלך לשלב הבא.
איך הערכה הזאת תעזור לך לקבל תוצאות?
אני מאמינה שעבודה נכונה ומדוייקת מביאה תוצאות ואני רואה את זה בשטח בעבודה עם הלקוחות שלי
כל עיצוב שאני עושה מתחיל בחשיבה ומיקוד טרם שלב הביצוע -
שלב שהרבה מאוד מדלגים עליו והוא זה שעושה את כל ההבדל בין עיצוב יפה לעיצוב מביא תוצאות.
הוא זה שקובע איזו תמונה תבחר, מה יהיה כתוב בה ובאילו צבעים ופונטים להשתמש.
הערכה תלווה אותך בכל עיצוב שיעוצב על-ידך ותנחה אותך כיצד:
♥ להתמקד במטרה ובקהל היעד של העיצוב הספציפי
♥ להגדיר לעצמך שפה גרפית אחידה שתבוא לידי ביטוי בכל אחד ואחד מהעיצובים ולשמור עליה
♥ להתייחס לפורמט העיצוב, לבחור תמונה מדוייקת ממאגרי התמונות ולהתייחס נכון ללוגו שלך
♥ לבחון את העיצוב ולהשתפר מפעם לפעם
הערכה מלווה בדפי עזר מעוצבים הניתנים להדפסה ומילוי על ידך ויעזרו לך לראות את השלבים בצורה מסודרת מול העיניים כדי לעזור לך להתמקד.
הערכה הזאת תעזור לך לקבל תוצאות מכל עיצוב המעוצב על ידך:
החל מעיצובים ממוקדי מטרה שיתפשו את תשומת לב קהל היעד שלך ויגרמו להגדלת לידים, יצירת קשר וכל מטרה אחרת,
ועד לעיצובים תדמיתיים שיכתיבו את האופן בו הלקוח תופש אותך וישפיעו על קלות הרכישה ממך.
השקעת שעות רבות בחיפוש אחר תמונה מתאימה - אבל לא הרגשת שהיא באמת מייצגת אותך
החומרים הגרפים שלך מעוצבים על ידך ומלבד עיצוב יפה ואסתטי הם לא הביא לך תוצאות.
לדוגמא:
יצרת מודעה לפרסום בפייסבוק עבור השירות/מוצר החדש שלך וציפית לטלפונים ממתעניינים – אבל הם לא הגיעו. או כתבת מדריך חינמי שווה במיוחד מתוך מטרה לגייס לידים מדוייקים שיתאימו למוצר/השירות שלך – אבל בפועל, הלידים שקיבלת לא היו מדוייקים עבורו (יכול להיות כי העיצוב של הכריכה של המדריך, שעיצבת בעצמך, לא שיקף את איכות המסרים שלך ולא תפש את תשומת הלב של קהל היעד הנכון לך)
השקעת הרבה משאבים של כסף וזמן בעיצוב לוגו מקצועי שמשקף את איכות העסק שלך - אבל לא ידעת איך למקם אותו נכון בעיצובים שלך ולהמשיך עם אותה תדמית מקצועית.
השקעת שעות רבות בחיפוש אחר תמונה מתאימה - אבל לא הרגשת שהיא באמת מייצגת אותך
ברצונך ללמוד כיצד לשמור על שפה גרפית אחידה בכל אחד ואחד מהעיצובים המבוצעים על ידך
הערכה תתן לך כלים להעלות את העיצובים הנעשים על ידך, רמה אחת מעל כולם ולקבל מהם תוצאות!
כך קרה ללקוחה שלי שלמדה להשתמש בצבעוניות המדוייקת שלה בתמונות שעיצבה לפוסטים עבורה,
לקוחה אחרת שעשתה את זה בעמודי הנחיתה בתוך מערכת הדיוור והרגישה שדף הנחיתה כבר נראה יותר טוב
ולקוחה נוספת שלמדה למקם את הלוגו שלה במקום בו הוא מספיק בולט אבל לא "גונב את ההצגה" ובכך העמיקה את הזהות שלה בקרב הלקוחות.
מה הערכה תלמד אותך?
מבוא וצעד ראשון
השיעור הזה יסביר כיצד העיצוב הגרפי משפיע על הלקוחות שלך ומהו הצעד הראשון והחשוב אותו יש לבצע לקראת העיצוב שלך?
מיקוד ותכנון העיצוב
השיעור הזה מורכב מ-3 סרטונים קצרים שיסיברו:
♥ במה תורם המיקוד ליעילות העיצוב ואיך להתמודד עם הדד-ליין הלוחץ?
♥ איך להגדיר מטרה לעיצוב ואציג בפניך דוגמאות לסוגי מטרות של עיצובים ועל מה להקפיד עיצובית בכל אחת מהן .
♥ איך להגדיר את קהל היעד של העיצוב + טיפ שימושי כיצד להתגבר על הקושי להגדיר אותו.
הגדרת השפה הגרפית
השיעור מורכב מ-4 סרטונים קצרים שיסבירו:
♥ מהי שפה גרפית, כיצד היא עשויה להשפיע על ההנעה לפעולה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך
♥ אילו קבצים להכין של הלוגו שלך, מה לעשות אם אין לך לוגו עדיין, כיצד להמנע מטעות שכיחה שעסקים עושים כאשר אין להם לוגו והם רוצים להתחיל לפרסם את עצמם ואיך אפשר לזהות את הרגע לעצב לוגו.
♥ איך לשדרג את העיצוב באמצעות פונטים? באיזה פונט להשתמש ומאיפה להשיג אותו?
+ רשימה של אתרים להורדת פונטים
♥ איך לשדרג את העיצוב שלך באמצעות שמירה על צבעוניות קבועה, מהם ערכי הצבעים המדוייקים שלך וכיצד להשתמש בהם עבור כל עיצוב ועיצוב.
תחילת עבודה
השיעור מורכב מ-4 סרטונים קצרים שיסבירו:
♥ מהם הדגשים שישדרגו את העיצוב שלך עליהם כדאי להקפיד בהתייחסות לפורמט
♥ למה כדאי להשתמש בתמונות ומה המטרה שלהן בעיצוב, מאיפה משיגים תמונות ו-3 כללים עליהם כדאי להקפיד בבחירת תמונה לעיצוב
+ רשימה של אתרים להורדת תמונות
♥ מהם הכלים לדיוק בחירת התמונה ממאגרי התמונות? כלים שיחסכו לך זמן חיפוש ויאפשרו לקבל תמונה מדוייקת יותר.
♥ כיצד להשתמש נכון בלוגו באופן שישפר משמעותית את העיצוב שלך.
חוות דעת
♥ בשיעור הזה אסביר איך לקבל חוות דעת על העיצוב באופן בונה שיאפשר לך לדעת האם העיצוב שיצרת אכן מביא תוצאות.
♥ השיעור הזה יעזור לך לקבל החלטה גם לגבי סקיצות שמקבלים מהמעצב הגרפי עבור עיצובים באופן כללי וללוגו בפרט.
בונוסים
בונוס 1 - ערכת איורים/אייקונים לשימוש עבור עיצובים שלך הניתנים להורדה ועריכה חלקית כקובץ PNG + מדריך לשדרוג עיצוב דפי הנחיתה/מכירה במערכת הדיוור– בשווי 197 ₪
בונוס 2 - קובץ אקסל של מערכת לתכנון ההשקה הקרובה שלך שתחשוף את התמונה המלאה וכל ההשקעה הכרוכה בכך כדי להיערך מראש מבחינת זמן וכסף – בשווי 57 ₪
סך כל הבונוסים: 254 ₪
בונוס 3 - כניסה למועדון ה-VIP
המאפשר 10% הנחה עבור עיצובים שונים למשך שנה שלמה מיום הרכישה, לרבות
"חבילות הליווי הגרפי השנתיות"
כניסה למועדון VIP המקנה:
שובר 10% הנחה לעיצובים שונים למשך שנה שלמה מרגע הרכישה, לרבות "חבילת ליווי גרפי שנתית"
100% אחריות!
מכיוון שהמטרה שלי בערכה הזאת, היא שיפור העיצוב המעוצב על-ידך ושביעות רצונך. אני מאפשרת החזר כספי מלא עד 7 ימים מרגע הרכישה !
כמה זה עולה?
מחירה המלא של הערכה: 643 ש"ח
אבל עדיין אפשר ליהנות ממחיר מיוחד
הכולל את הערכה + הבונוסים בשווי 254 ש"ח + כניסה למועדון ה-VIP
רק ב- 297 ש"ח
שאלות ותשובות:
האם צריך ידע מקדים?
כן. על מנת להשתמש בערכה הזאת רצוי שיהיה לך ידע באחת מהתוכנות הגרפיות אפילו פאוור-פוינט. הערכה מספקת כלים לשידרוג העיצוב עבור מי שמעצב לעצמו. במידה ואין לך את הידע הזה ואתה רוצה לקבל עיצוב מביא תוצאות, אתה מוזמן לפנות אלי.
הערכה מתאימה לכל עסק שמעצב לעצמו את החומרים הגרפים שלו ומעוניין לקבל מהן תוצאות. אם אתה עומד לפני השקה של מוצר חדש ומעוניין לעצב הכל בעצמך, או אם אתה מעוניין לשדרג את הקאבר של העמוד העיסקי שלך, מעוניין להפיץ פוסטים שוטפים ורוצה לעצב להם תמונות מזמינות, כריכה למדריך חינמי או כל אלמנט עיצובי אחר.
כן. אפשר לעצב עיצובים מביאים תוצאות גם בלי לוגו. המיקוד במטרה של העיצוב, בקהל היעד שלו, ההחלטה על שפה גרפית קבועה שתבוא לידי ביטוי בכל אחד מהפרסומים שלך ובחירת תמונות נכונה – כל אלה יובילו את העיצוב שלך לתוצאות.
התפקיד של העיצוב הגרפי הוא לתפוס את תשומת לב הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו לעשות פעולה: לקרוא תכנים, להכנס לקישור ספציפי ואפילו להפוך ללקוח. כדי שבסופו של דבר הוא יהפוך ללקוח העיצוב צריך למשוך את את קהל היעד הנכון עבור אותו מוצר. וזה יקרה רק אחרי עבודת חשיבה ומיקוד.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר